mandag, mars 6

Bonde?


Innimellom all fotballen har jeg begynt å bli veldig begeistret for traktorer. - Store traktorer og små traktorer, blå traktorer og grønne traktorer. Egentlig så kaller jeg alle kjøretøy som er større enn mammas bil for traktor. Men som dere ser på bildet passer jeg veldig godt inn bak rattet i en stooor traktor.

Ikke nok med det!! Naboen min, Elias, har fått kaniner. 2 store ble plutselig til 7 stk. De besøker jeg hver dag og de er veldig gode å kose med.

Kanskje jeg skal bli bonde!!?!

3 Comments:

At 13/3/06 03:07, Blogger Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim said...

Du må gjerne bli bonde Amund. Bønder er et stolt og flott folk. I tillegg er de ofte nevnt i fotballsanger...

Dersom denne fremtidsvisjonen blir virkelighet vil jeg derimot komme med en sterk advarsel: Hold deg langt unna all form for praktisk rådføring med din far!

Stol på Gud, mamma og deg selv!

 
At 14/3/06 00:24, Blogger Amund Aker said...

Pappa'n min vet alt! ...Så vet du det! (Bortsett fra at han ikke har skjønt at mat og tallerkner er til for å kastes i gulvet)

Men han ble litt satt ut da han så at jeg hadde skrevet dette på nettet. Han vil nok heller ha en "bygutt" enn en bonde til sønn.

 
At 26/3/06 15:33, Anonymous Anonym said...

Eit småbruk i Sogn hadde kanskje gjort susen???Då slepp du i alle fall å bli plaga av å ha folk tett inn på deg...

 

Legg inn en kommentar

<< Home