onsdag, desember 7

Nissefest i barnehagen

Mens mamma var på overnattingstur med jobben, så var pappa med meg i barnehagen igjen. Og denne gangen var det nissefest i barnehagen!

Pappa har sørget for at jeg har klær til enhver anledning, så jeg fikk mye oppmerksomhet i barnehagen i dag.

Som vanlig når pappa er med, så bruker vi mye tid i gymsalen.

Her ser du hvor flink jeg er til å sprette med basketballen. Jeg ser jo ikke på ballen engang!


Men det er fotball som er gøyest. I dag skjønte jeg at det er ganske gjevt å få ballen inn i målet.

Men personlig, så liker jeg utspill også!












Pappa er veldig flink til å kaste ballen høyt opp i lufta.

Men jeg er ganske god jeg også! Først, så sikter jeg opp...

... og så kaster jeg ballen - høyt opp i lufta!















Ida var også i barnehagen i dag.

Totalt, så var det visst over 70 barn i dag(!), og det i tillegg til alle foreldrene.

For i "Åpen barnehage" i IMI må alle vi barna ha med en voksen...






Det er i det hele tatt veldig kjekt når pappa er med i barne- hagen...

Og det er tydelig at han liker seg også, særlig når vi er i gymsalen...

...Det eneste er at det er så vanskelig å få ham med seg, når jeg skal hjem og sove!

3 Comments:

At 9/12/05 03:20, Blogger Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim said...

Vi oensker nissen Amund en god advent!

 
At 9/12/05 21:47, Anonymous Anonym said...

Jeg må bare få si at du var kjempe fin i nisse-drakta di, Amund.
hilsen tante

 
At 9/1/06 19:49, Blogger Rabenorolahy said...

Hei, og godt nytt år! Kjekt å følge med hvordan det går i Stavanger. fin "nisse"drakt! R.

 

Legg inn en kommentar

<< Home