tirsdag, november 15

Dåpsdag


Hei. I går hadde jeg dåpsdag. Da tente mamma og pappa et fint lys de hadde stående, som de sa de fikk da jeg ble døpt for ett år siden. Og på ettermiddagen var vi hos "forbildene" mine - det er i alle fall det de kaller seg "Fadder Finn" og "Fadderinne Liv Reidun" og lille Oskar. Det var gøy, for de har en morsom traktor og et spennende CD-stativ. Dessuten fikk jeg sitte på årnt'li voksenstol å spise. Du kan tro jeg satt pent og spiste mais! Og så fikk jeg en gave - en CD som heter "Hvem er jungelens konge?". Også ga jeg Oskar en kos! Det var gøy å være hos de, selv om Finn holder med et rart fotball-lag!

2 Comments:

At 20/11/05 00:55, Anonymous Anonym said...

Hei Amund, er imponert over at du allerede er godt i gang med blogging;.)gratulere med dåpsdag, håpar fadderane er seg bevisst ansvaret...

 
At 29/11/05 23:11, Anonymous Anonym said...

Fadderene og forbildene er veldig bevisst sitt ansvar. Heia Tottenham!

 

Legg inn en kommentar

<< Home