mandag, januar 9

Godt nyttår alle sammen!



Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe. Jeg har vært på besøk hos alle besteforeldrene mine i jula. Det gøyeste med jula var treet med alle fotballene på. Det var litt rart egentlig, for jeg fikk ikke lov å ta de ned fra treet. Men en gang fikk jeg skikkelig godt tak i en og dro alt jeg kunne. Da raste hele treet ned, men det stoppet ikke meg fra å prøve igjen :-)

Det skjedde mye i jula, masse god mat, mange pakker og masse mennesker som jeg var sammen med hele tiden. Det var godt å komme tilbake til Stavanger igjen, men det ble jo litt stille med bare meg og mamma og pappa. Tror nok at mamma og pappa syntes det var godt å komme hjem for da sov jeg mye lengre på morran.

Så var det den kvelden da det bråkte og blinket masse ute. Skjønte ikke helt hvorfor det skjedde. Iallefall ble jeg litt redd da jeg skulle legge meg. Er veldig glad for at jeg sov godt kl 12 da alle sendte opp sånne bråkete raketter.

Mamma og pappa sier at det er rart å ha en unge som snakker og forstår så mye som jeg gjør, de skulle nok bare vist hvor mye jeg forstår og får med meg. Jeg lærer meg nye ord hver dag nå. Det siste jeg har lært meg er: "Dæ æ tuttn" (der er tutten).


Ps: På det ene bildet ser dere at jeg leker togbanen jeg fikk til jul. På det andre bildet sitter jeg sammen med kusina mi, Heidi, på gyngehesten hun fikk til jul.

2 Comments:

At 10/1/06 02:20, Blogger Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim said...

Godt nyttaar Amund!

Hils mamma og pappa

 
At 16/1/06 08:55, Blogger Maria og Espen Tveten said...

Gode bilder og god oppsummering av begivenhetene i jula. Godt at du Amund fikk dratt ned treet iallefall en gang. Godt nyttaar til hele familien din.

Espen

 

Legg inn en kommentar

<< Home