søndag, oktober 15

Drømme uka!

Dette har vært en fantastisk bra uke. Hadde først besøk av mormor og Heidi, og en time før de reiste med toget hjem igjen, kom farmor og farfar på besøk. Jeg og Heidi har det helt fantastisk moro sammen, vi ler stort sett hele dagen når vi er sammen, det går ikke rolig for seg hele tiden, det skal jeg love deg... Du ser kanskje at jeg har strikk i håret på det ene bildet. Heidi hadde jo sånn og da ville jeg og ha det. Pappa visste ikke helt hva han skulle si når han så meg:-) Det var gøy med besøk av farmor og farfar og. Jeg lekte og herjet med de og, har ikke kjedet meg et sekund nei. Her er litt bilder fra uka.

2 Comments:

At 16/10/06 09:48, Blogger Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim said...

Veldig kjekt når du oppdaterer bloggen Amund!

Skulle ønske jeg og hadde langt nok hår til å lage musefletter!

Kaja

 
At 7/11/06 15:23, Anonymous Anonym said...

Ang hårstrikk så er de heilt i rute med likestillingen for barn som barnehagepedagogene i Sverige er så opptatt av for tida...(i følge Vårt LAnd)

 

Legg inn en kommentar

<< Home