onsdag, august 30

Sommer på vestlandet

18.7- 1.8

Siste uka som mamma og pappa hadde fri fra jobbene sine (på ”Enn Emm Esss” og ”Emmaus”), var vi bare i Stavanger. De fleste andre her var på ferie, men jeg traff såvidt Mina og Sindre. Vi fortsatte å være masse på stranda i Stavanger også. Jeg tror mamma og pappa syntes det var mer avslappende enn å være hjemme, for jeg lekte så mye for meg selv i strandkanten.

Om ikke jeg traff så mange av de gamle vennen mine, så traff jeg i det minste mange nye. Denne uken begynte jeg nemlig i barnehage. Jeg skal være i barnehagen hver mandag og tirsdag denne høsten, mens mamma og pappa er på jobb. Og annenhver fredag. Mamma og pappa syntes ikke det var noe vanskelig å gå fra meg i barnehegen, og det syntes ikke jeg heller. Jeg tror jeg skal få det bra i barnehagen!

Her ser dere bildet av meg på vei til første dag i barnehagen. Pappa synes jeg er så tøff - og virker så stor - på dette bildet... Men så er jeg jo også det.

PS. Jeg har selvsagt med min trofaste følgesvenn!!