onsdag, mai 24

To netter uten mamma og pappa

Helga før 17. mai var mamma på besøk hos noen venner i Oslo, mens Pappa skulle ha "fri" i Stavanger, hva nå enn "fri" betyr. Det har jeg ikke helt skjønt meg på. Derfor skulle jeg til farmor og farfar. Og der hadde jeg det kjempegøy! Vi var masse ute, for det var så fint vær.

Jeg gikk masse på tur med vogna som farmor og farfar har.

Det er første gang jeg har vært borte fra både mamma og pappa to netter. Men det var ikke noe problem, så lenge farmor og farfar var der.

Mamma og jeg fikk også besøkt kusina mi, Malin, mens vi var på østlandet. Og jeg og Mamma sov en natt i Oslo, hos Vidar og Ingeborg og Ayo. Det var gøy med Ayo også. Ayo er en stooor vov-vov.

Jeg snakker mer og mer for hver dag, nå. Og Pappa syntes jeg hadde begynt å si mye mer bare de dagene vi var på østlandet. Etter gjensynet med Pappa på flyplassen, så bar det til bilen. "Dæ bilen te' Pappa" sa jeg da jeg så den! Før vi reiste var det bare "Dæ Rrrronna!"