fredag, april 14

Noen av vennene mine

Dthashe, eller "Elias" som de voksne sier, er beste-kameraten min. Han er et halvt år eldre enn meg, og nesten nabo. Vi har det utrolig gøy sammen når vi løper etter hverandre eller ved siden av hverandre, og ikke minst når vi kaster oss opp på madrassene i lekerommet på Emmausgården. Vi hyyyler i ekstase begge to!

(På bildet her er vi sammen med Nina og pappaen til Nina, Åsmund)

Jeg har det også kjempegøy sammen med kusina mi, Heidi, som var på besøk forrige helg.

Vi var på tivoli, også spiste vi is på McDonalds.



Og det er gøy med firmeningen min, Sigrid.

Egentlig er det aller gøyest med unger som er større enn meg.

Vi kan jo gjøre så masse sammen og le masse når vi leker.

Men jeg har det også gøy med Leon, som jeg er sammen med to hele dager hver uke, en dag hjemme hos Leon og en dag hjemme.




Og det er gøy å leke med Ida, som jeg var like mye sammen med før jul.

En ting som er trist er at hun har blitt veldig syk nå, med leukemi. Hun er for tiden på Haukeland sykehus, og må få masse behandling og dumme sprøyter i flere år. Men sannsynligheten for at hun blir helt frisk er heldigvis stor.

(På bildet gir jeg Ida en kos. Hun hadde fortjent mange koser akkurat nå!)

Og så leker jeg en del med Nina, litt med Mina og ofte med en masse barn i barnehagen. (Se bilder av meg og de andre barne på linken. Jeg og Pappa er i alle fall på et par bilder i artikkelen "Glimt fra barnehagen 22.03.2006", og jeg er med på et par fra artikkelen "Karneval fortsetter!")

Jeg har også noen venner i Thailand; Henrik og Kaja. De har jeg ikke sett siden i sommer, men vi ber for dem nesten hver kveld. (Du kan lese om dem ved å klikke på navnene dems.)

Men Ella (Lillesøsteren til Dthashje) og Oskar (Babyen til fadderene mine, Finn og Liv Reidun) bare koser jeg med og passer på, for de er så små.

2 Comments:

At 18/4/06 09:27, Blogger Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim said...

Tusen takk for at du husker på meg og ber for meg, det er jeg veldig glad for. Du er en flott kammerat Amund!

Hilsen Kaja

 
At 21/4/06 12:29, Blogger Maria og Espen Tveten said...

Skal si du har mye å holde på med Amund. Flink til å ta bilder er du også. Men det er veldig mange damer på bildene dine. Det er vel pappaen din som har fortalt deg hvordan det skal være.
Espen

 

Legg inn en kommentar

<< Home