torsdag, mai 25

Hipp, hipp, hurra!

Hipp, Hipp, Hurra!!!! (Det kan jeg si!)

Her om dagen fikk jeg på meg noen helt nye og litt rare klær. Men de var litt fine også, da. Mamma synes også jeg var fin. Mamma og Pappa tok også på seg fine klær.

Det var visst noe som het 17. mai.

Ganske tidlig på formiddagen gikk vi bort på "Løå", hvor vi spiste frokost sammen med mange andre. Dit kom nemlig mange andre fra området, og en del venner som bor andre steder i byen (Nina, Katja og Leon med foreldrene sine)

På bildet over ser du Leon, Mina, Sindre og Nina framme på plattformen inne på Løå.

Det var gøy å leke på plattformen. Særlig gøy var det å gjemme seg bak lærrettet, sammen med Leon.













Jeg herjet villt på deler av frokosten, men det var bare fordi jeg hadde det så gøy.

Mamma hadde det ikke så gøy, visst. Hun var lei seg! Det merket jeg ikke da vi var på frokosten, men med en gang jeg så dette bildet i dag, så så jeg det.

"Mamma lei seg" sa jeg da!


Etter at jeg hadde sovet formiddagsluren min, reiste vi til byen. Der var det mye folk. Men det pleide å være mye mer når det var 17. mai, sa mamma og pappa. Det er visst mange rare mennesker der ute som ikke liker regn.

Men folk liker visst å spise pølser, is, lapper og mer, og særlig på 17. mai. Og som dere kan se på det siste bildet: Det gjør jeg også!

3 Comments:

At 28/5/06 20:37, Blogger JanIT said...

Jeg sa hipp hipp i Paris, jeg. Funka overraskende bra det og.

 
At 9/6/06 07:54, Blogger Maria og Espen Tveten said...

Flotte bilder.

Og så vil jeg takke Øyvind for å ha strukket seg usedvanlig langt når det gjelder debatten rundt vår datters navn. Å gi Maria anledning til muligens å få en plass i grand-prix-fagjurien, hvis hun ville stave Marthe uten -h, er meget generøst. At hun ikke aksepterte tilbudet er helt uforståelig. Men takk til deg Øyvind uansett.

Espen

 
At 26/6/06 17:21, Blogger Amund Aker said...

Marte med h, mener du vel ;-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home