onsdag, august 30

Sommer i Danmark

29.juni - 7.juli 06

I sommer har vi kjørt ”Stoor båten”. Vi har vært et sted som heter Danmark. Første helgen var vi sammen med farmor og farfar, kusina mi - Malin, onkel Steinar og tante Hanne. På bildet ser dere meg og Malin med Farmor. Vi var på et feriesenter som heter Skallerup Klit. Det skal visst være Danmarks beste. Jeg tviler ikke, du kunne gjøre alt mulig der. Særlig gøy var det å være i badeland, og alle skliene der. Jeg storkoste meg med den ene vannsklia. Og så var det ballrom, hoppepute, mange gymsaler og store og små aktivitetsrom. Det var Squash, Bowling, biljard og Air-Hockey for de store, og en kjempesklie for meg. Dessuten var vi rett ved vannet, så vi bada i sjøen også. Og det var en bondegård med masse dyr like ved, som vi kunne besøke. Vi bodde i en stor leilighet med plass til alle oss som var på tur.

Etter helgen reiste vi nedover langs vestkysten, og bodde på en camping- hytte. Da besøkte vi også Morten, Silje og babyen Sara i Holstebro. Sist jeg var der var jeg inne i magen til mamma. Det er visst en tradisjon at mamma og pappa griller hos familien Nielsen. Det var gøy å være hos Morten, Silje og Sara. Morten og Silje hadde telt i hagen, en traktor jeg kunne sitte på, og dessuten hadde de en enormt stor fotball.

På slutten var vi et par dager i feriebyen Løkken, igjen sammen med farmor og farfar. Her var det en enormt lang og fin sandstrand, og jeg koste meg masse masse i strandkanten.

På bildene ser dere farmor, meg og Malin (øverst), Silje, Morten og meg (Bilde nr. to). På det tredje bildet ser dere meg og Morten sparke den stooore fotballen, og på det siste bildet ser dere Morten og Agnar(!)