onsdag, august 30

Sommer på østlandet

7.-17. juli 06

Etter Danmark reiste vi til Bamble. Nå var vi så vant med å bade at vi måtte dra både på stranda og til badeparken. Ingen av delene var like bra som i Danmark. Det var masse tang og tare i sjøen, og badeparken var ikke så tilpasset barn på min og Heidi sin alder. Heidi var nemlig med dit. Men det var litt gøy å hoppe fra kanten der også, og det var selvfølgelig gøy å være med Heidi igjen. På bildet ser dere meg og bestefar som skal vanne blomster.

Siste helgen i ferien var jeg i Horten, mens mamma og pappa reiste til Oslo. Det er første gang jeg har vært to netter vekke fra begge to, så mamma og pappa lurte nok fælt på om jeg hadde lengtet etter dem. Åssen skulle jeg rekke det, når jeg hadde det så gøy med farmor og farfar? Når de kom tilbake holdt farfar på å sparke fotballen opp på taket og ned igjen mange ganger, så jeg hadde knapt tid nok til å si hei, når de kom tilbake. Jeg hadde det bra, altså!