onsdag, august 30

To fingre

Jeg har for lengst lært å telle til to, men det der med ”år” er litt vanskelig. Hver gang mamma og pappa spurte meg hvor mange år jeg er, så dro jeg meg i håret. Er jo ikke så enkelt å skille ”år” og ”hår”. Men nå har jeg begynt å strekke to fingre i været når jeg blir spurt om hvor mange år jeg er. Det begynte jeg med litt før bursdagen min, som var på tirsdag (22. august).

Vi feiret bursdagen på torsdag, på hytta til ”Enn Emm Esss” (NMS). Utpå ettermiddagen kom familien Ryste på besøk. Det var veldig gøy å ha besøk av 3 så store gutter (9, 11 og snart 13 år).

Dagen før fikk jeg gave av mamma og pappa (Duplo bygge- klosser) og vi var nede ved vannet og ploppet, før vi cruset litt på sjøen med NMS sin båt på ettermiddagen.

På fredag kom mormor, tante Mona og Heidi på besøk. Ingenting er bedre enn å være sammen med Heidi. Vi har det så utrolig gøy sammen. Det er ikke mye vi sitter stille skal jeg love deg.

På lørdag formiddag kom farmor og farfar, og da var det klart for nok en bursdags- feiring. Jeg fikk kjempemasse pakker Det var godt jeg hadde Heidi til å hjelpe med med å pakke opp. Pappa hadde pyntet en kjempetøff kake til meg med 2 lys. Det var ikke så veldig lett å blåse ut lysa, men med litt hjelp fikk jeg det til. Og hele tida ba jeg om mer kake, selv om det lå masse kake på tallerknen min. Hva skal man ellers gjøre før man vet at non-stop (som kaken var pyntet med) er et eget ord?

1 Comments:

At 1/9/06 09:37, Blogger Maria og Espen Tveten said...

Hallo Aker.

Her var det utrolig mange godbiter (de siste bloggartiklene sett under ett).
Virker som sommeren har vært god og innholdsrik.

Ellers ønsker jeg dere alt godt med hus og barn og Liverpool og barnehage og så videre.

Lev godt
Espen

 

Legg inn en kommentar

<< Home