onsdag, august 30

Gerrard er en lastebilsjåfør


På veggene på rommet mitt har jeg 3 bilder. Jeg har ett med masse dyr på, ett av Jesus, som står i båten (Det er han vi ber til på kvelden), og ett av Liverpool som jubler etter å ha vunnet noe som heter Champions League. Jeg drar lett kjensel på Gerrard og Riise lengst frem i bildet, og forteller stadig hvem de er.

Jeg har fått et tegnebrett, sånn med magnetpenn som du kan fjerne tegningene på og tegne på nytt. Dette er en av favorittsyslene mine for tiden, men jeg liker også at pappa og mamma tegner på denne. ”Pappa tegne stoor lastebil” sier jeg vel rimelig ofte, og pappa tegner, han. En dag så skrev han noe på siden av lastebilen. Der stod det visst ”Liverpool”. Og så tegnet pappa en mann inne i lastebilen. ”Det er Gerrard som kjører lastebilen”, sa pappa. Så hver gang pappa tegner en lastebil nå, så passer jeg på å si fra at han må tegne Gerrard inni lastebilen.

1 Comments:

At 30/8/06 23:16, Anonymous Anonym said...

Dear Sirs,

My name is J.D. Castro and I live in Brazil.
For long I have been trying to find an old friend who lived in Stavanger and I did not succeed. Since I see you live in the same city I kindly ask if you could somehow help me in finding this friend again. If yes please e-mail me at castro@powerdiesel.nl and I will provide you with further details.

Tks in advance.

 

Legg inn en kommentar

<< Home