onsdag, oktober 17

Heisann!

Hei! Alt er bra med meg og storebror. Jeg er straks 9 mnd, og har ikke tid til å sitte stille i det hele tatt:)

Det er så masse jeg må utforske, også synes jeg det er så gøy å bevege meg rundt. Det beste jeg vet er å krabbe etter mammas bein og klatre i buksene hennes, mamma klarer ikke alltid å komme seg unna meg, for jeg er lyn rask:)
Vi har vært på ferie i danmark, der bada jeg masse. Lurte veldig på hva dette var de første gangene jeg var i badeland, men da jeg så hvor gøy Amund synes det var å bade skjønte jeg snart at dette var moro! Apropo Amund: Han datt og slo seg fælt her en dag. Han datt ned fra sofaen og slo tenna i bordet. Mamma og pappa sier at vi har fått et skikkelig avtrykk av tennene hans i bordet. Han gråt så fælt da at jeg ble redd jeg og. Stakkars Amund. Han hadde så vondt i munnen sin at han helst bare ville spise babygrøten min.

I dag var jeg med ham og mamma til tannlegen og han var kjempeflink! Gapte for tannlegen med en gang han kom innenfor døra. Tannlegen sa at han hadde slått løs 2 tenner, men at de sikkert ville feste seg igjen, bare han ikke spiste gulerøtter og knekkebrød i tiden framover.

Jeg har lært å vise hvor stor jeg har blitt. Amund har lært meg det. Det er så gøy å strekke armene i været at jeg ler meg nesten skakk hver gang jeg gjør det.

Kos dere med litt bilder fra den siste tida.


Annathea



















1 Comments:

At 28/10/07 21:26, Blogger Berit said...

Ja, her var det endelig mye nytt å se og lese! Jeg for min del ligger laaaaaaaangt etter i oppdateringene... Men så har vi ikke hatt internett på 2 måneder heller da.. Koselig å treffe dere sist helg! Så kommer forhåpentligvis dere snart en tur hit!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home