tirsdag, august 14

Deilig med sommer!



Jeg blir aldri lei av vann. Ekstra gøy er det å sprute på pappa og Rune. De ble kliss våte...

Rune, Grethe og lille Julie var her på besøk noen dager.








Nam-nam! Is er godt













Jeg, Annathea har nå begynt å spise noe annet enn bare melk. Deilig med grøt. Banan er favoritten.











Tiden da jeg lå stille er forbi, nå har jeg egentilig ikke tid til å sitte i stolen engang.











Det var alt for denne gang. Nyt sommeren, det gjør vi.


Amund og Annathea


1 Comments:

At 19/8/07 03:34, Blogger Alice og Wilber Aragon said...

Hei! Kos å sjå bilder og høyre litt fra livet dokas. Håper at alt er bra! Anathea har en del fra di slekt Kristin stemmer ikkje det? Kul sveis forresten med mange antenner.....
Eg kjem til Norge 14 desember og blir til 22 januar. Håper på å få treft doke da! Men det er no lenge til enda da, men tida går fort. Eg har no vore barneskulelaerar i ei veke. Eg skulle aldrig bli barneskulelaerar, aldrig kjøre bil i Peru, aldrig finne meg ein peruaner.....hm...sånn kan det gå...Ha det godt viare! Håper å høyre fra doke snart. Gla i klem fra Alice

 

Legg inn en kommentar

<< Home