torsdag, juni 28

Sommerglimt

Gøy med nye opplevelser! Her er jeg (Annathea) på min første togtur!
Og jeg (Amund) er på båttur med Farmor og Farfar. Men det har jeg vært før og, da!











Jeg smiler nesten uansett hva jeg gjør, jeg!





På hyttetur med Elias og familien. Der var vi også på vannet i båt. Men vi ble litt trøtte av den friske luften, så Peder måtte trille oss opp til hytta igjen i trillebåra.













Vi var en tur i Stavanger i Juni, også. Og da fikk vi vært i IMI-barnehagen. Der var også Tomine!












Deilig med is på 17. mai

3 Comments:

At 20/7/07 23:19, Anonymous Anonym said...

Så herlige barna er! Aldeles nydelige.
Det ble snakk om dere på Solborgtreffet i juni, så jeg opplyste om en liten gutt og ei lita jente fra deres kant. Tror jeg skal fortsette og fljge med her jeg, om jeg får lov :)

 
At 21/7/07 20:58, Anonymous Anonym said...

Selvsagt får du lov til det. Koselig å høre fra deg. Hadde vært gøy å møtt deg igjen engang da. Du bor kanskje ikke så langt vekk eller?

Kristin

 
At 27/7/07 21:00, Blogger Berit said...

Så koselige bilder! Nå nærmer det seg flyttedato for oss. Blir i løpet av siste uka i august. Håper å treffes i høst! B

 

Legg inn en kommentar

<< Home